Selasa, 27 Mei 2008

iso misuh : Ndlogok


Umpama urip ini entuk disuruh milih, mestinya akan banyak uwong sing rumangsa nasibe ora cocok.Ya nek istilahe “ada yg perlu direvisi perihal suratan takdirnya”.
Rasa-rasanya meh sebagian besar uwong itu merasa nek nasibe kok ndak bagus.
Ada yg memang karena sudah ngalami sendiri awit cilik nganti tuwo mesti nandang cilaka terus, ada sing sakjane uripe wis rada lumayan ning merga lingkungan sekitare luwih mulyo dadi rumangsa nelangsa, ana meneh sing mung merga lagi ketemu masalah seolah terus iso menyimpulkan nek uripe itu memang sial terus.
Ning ya ada juga uwong sing ketoke uripe biasa2 wae malah sok-sok menurut ukuran kita masuk dibawah low end wae tapi atine malah rumangsa kecukupan terus.

Dadi memang nek mau jujur sakjane masalah nasib sing lagi dialami itu tergantung kepiye ati dan pikiran kita menentukan standar derita itu.
Nek ati lan pikiran kita penuh dgn beragam pepinginan, mudah tergiur slogan2 kualitas dan gaya hidup, ya bakalan abot hidup sampeyan mas.

Coba sampeyan penggalih , benak dan angan sampeyan isi dgn seribu satu kenikmatan duniawi,terus esuk mbengi peras otak dan tenaga sampeyan buat menggapainya . baru satu dua keinginan tercapai sampeyan wis mengkriet keinginan baru . begitu seterusnya,memang sih ketoke urip sampeyan dadi dinamis, punya visi jauh ke depan, vitalitas hidup yg prima dsb. Model2 priyayi seperti sampeyan itulah sing disenengi sama produsen, pedagang baik klas lokal ataupun global.Soale iso dijadikan kebon menuai keuntungan, Mulane klas menengah /priyayi kayak gitulah yg paling banter suarane, paling sering ngomong dan akeh penjaluke soale memang didukung sama barisan rapat pemodal gede.

Lha beda sama orang2 kayak saya ini, dalam statistik nglompok dalam golongan bawah ke samping wis ndak sempat mbikin macem2 cita-cita2 mas, ndak sempat lah wong wektune entek buat ngantri lengo, ngangsu banyu,buat gresek sembako,uyel-uyelan neng sepur.
Ya jelas lucu nek golongan kami ini kok sampe kepengin mangan neng kafe, wong buat ngliwet wae masih pake jatah raskin kok.
Nyandang pakai pakaian sing modis jelas impian kecuali nek ada obralan menjelang lebaran.Otak kami udah ndak bisa diajak mikiran lifestyle gedongan mas, ndak punya waktu mas.

Ning dibalik standar hidup sing minim dan sedikit gemerlap ndonya sing kami incipi dalam hidup ini, ada keberuntungan yg mungkin ndak sampeyan bisa nikmati atawa sampeyan ndak tahu cara menikmatinya.Justru karena otak saya terbatas daya pikirnya ,saya ndak pinter gawe2 kebutuhan ,ndak punya banyak keinginan, ora tahu mikir gaya hidup,cuman ubet seputar turu,tangi, mangan,dolanan sama anak istri, golek duwit, urip saya dadi gampang lan enteng.

Srawung saya juga luwih enak,ndak kebanyakan aturan ataupun tatakrama, ndak dibebani sama gengsi,asing penting aja natuni atine liyan.
Nek luwe bisa makan sembarang warung pinggir jalan asalkan murah, ndak takut oleh rasa malu nek ketemu teman.
Nek perut mulespun karena kewaregen,saya bisa bebas ngising buang air di wc umum manapun, ndak peduli setajam apa aroma wc itu,yg pasti tiada pernah saya menyesali telh masuk didalamnya.

Terus karena wis ndak mikirin gengsi, ndak butuh nimbang2 supaya terlihat santun di depan yg lain, cangkem saya bisa bebas ngomong apalagi misuh.
Jika pas ati saya lagi susah, tinggal misuh : asu iki,
perasaan lagi jengkel sama orang lain,ngomong wae : bajingan dan lonte wong itu
ataupun nasib terasa ndak adil ,saya masih bisa misuh : ndlogok

Dan setelah misuh,ati saya lebih nyaman.
Dengan demikian misuh telah menjadi katup pengaman atas kegetiran,kegamangan maupun segala keresahan dan kedongkolan hidup saya.
Gamang atas nasib,dongkol pada orang lain, resah karena kekuatiran atas apa yg akan terjadi bisa dieliminir dgn misuh.

Dus urip saya memang sarwa gampang.
Salam

yayon-kerepalur

5 komentar:

Anonim mengatakan...

yo wis podo karo aku lah nek soal urip kepenak opo susah kui yo emang kabeh wong ngerasani sing bedo mung iso "sukur karo sing gawe urip ora", nek ngomong soal misuh kabeh wong yo ngalami misuh, mbuh misuh karo urip, karo menungso opo karo awake dewe nek mung asu,lonte,tempek,setan wis sering di ucapno lah nek misuh "ALAM JADAH" kui sek jarang yo nek saiki aq seringe misuh kui. ojo di takoni opo artine tapi yo mung pas kepikir "alam jadah" dadi kebiasaan nek misuh.

Kere Palur - Tepi Bengawan Solo mengatakan...

Matur nuwun mas

yayon

Ahmad ichrom mengatakan...

Ndlogok kabeh!!!!
Suwun om.....
kenalke...Q cah Curug Sewu,,kendal,,

Anonim mengatakan...

Wah asu tenan apik bnget cuk,.;ndlogok tenan oq wkwkwkwk

Anonim mengatakan...

Ndlogok..
Ndlogok..!