Senin, 25 Februari 2008

Klebus dan jemek


Rasa-rasanya sakjege urip baru di jakarta ini saya ngalami banjir.Wis rong tahun ini ngrasakke banjir.

Tahun kemarin neng awal pebruari buat pertama kalinya pagupon saya di bekasi klebon banyu dari jalan di depan rumah yg hari itu malih jadi kali.

Omah sing pernah jadi panggonan ngeyup anak-istriku (waktu belum mulih solo ) dadi jemek tur reged.Bletok dan sampah ting tlecek.Hawane adem,atis,sumuk,pliket dadi siji.Gimana ndak sumuk pliket wong meskipun kebak banyu, seharian itu saya ndak bisa mandi apalagi bebuang neng wc kudu diampet.Kalau sekedar nguyuh masih bisa,tinggal cari tempat yg agak sepi terus cuuur.Cuman untuk urusan ke wc sing paling menyiksa, bolongan wc terendam banyu, jangankan buat nangkring nambahi isine, wong justru isi jumbleng nya malah metu, jan njijiki tenan.

Lha yg nganeh-anehi banjir tahun kemarin kok ya dirayakan di tahun ini, dgn hari yg sama meneh : jumat.

Untunge saya cuman sempat ngrasake banjir siang hari saja, malamnya dgn riang taktinggal mulih numpak sepur, dada jakarta.Timbang kademen atis,ndak bisa ke wc mending balik solo iso mangan thengkleng, ngombe susu she jack bengine tuku bakmi bu citro tipes, nikmat
Mbiyen Jare wong-wong pinter banjir gede jakarta ini adalah banjir 5 tahunan ( banjir kok seperti pemilu ),ngecuprus mereka mbawa dalil2,teori2,photo satelit.Ning reaksi alam nyatane ndak seperti itu.Lagi setahun wae wis banjir meneh

Nek miturut perkiraan saya kok kaya-kayane pemerintah rada angel ngatasi banjir.Jangankan gubernur ( sing jarene wis berpengalaman dan ahlinya ) wong presiden wae kethoke ya ndak bisa ngrantasi bebendu ini kok.Paling2 da pidato-pidatoan suwe2 wong-wong lali karo banjir.

Nah tahun ngarep iso nonton wong sugih ngungsi, thenguk2 neng jalan tol,mangan sego wungkusan.
Tahun ngarep juga tv bakal nayangkan omahe wong mlarat sing klelep.
Ora sugih, ora mlarat kabeh kena.

Jan melas temen dadi wong jakarta

Jakarta,jakarta
sampeyan iso bangga saben tahun tambah gedung lan mall
ning jangan lupakan acara awal tahun mendatang, siap-siaplah ngungsi mangan mie instan


Jakarta,jakarta
Akeh artis - wong sugih numpak mobil mewah,
ning eling-elingono sasi pebruari nanti - sampeyan mungkin bakal numpak gethek dan gerobak menembus dalan sing dadi segara


Jakarta-jakarta
kok yo kemlinthi - sombong banget pesta tahun baru geden-gedenan.
mbok ngrumangsanana rong sasi meneh klelep, dadi kali

Jakarta,jakarta
wis mbuh karepmu, wong angel dikandani kok.


salam
yayon-kerepalur

1 komentar:

Unknown mengatakan...

Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kbagi.com untuk info selengkapnya.

Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video, filem dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)